Friday, May 22, 2020

ملک کوبری طریقے سے لوٹا گیا،مگراب قانون اپناراستہ اختیار کرے گا، خوشی ہے پوری کابینہ کرپشن کے خلاف جنگ میں میرے ساتھ ہے، میں وہی کام کر رہا ہوں جو عوام کیلئے بہتر ہے،کوئی چاہے کتنا ہی طاقتور کیوں نہ ہو،جرم کی معافی نہیں ملے گی،وفاقی کابینہ کے خصوصی اجلاس کے بعد وزیر اعظم عمران کی گفتگو

اسلام آباد (اے ایف بی) وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ   ملک کوبری طریقے سے لوٹا گیا،مگراب قانون اپناراستہ اختیار کرے گا، خوشی ہے پوری کابینہ کرپشن کے خلاف جنگ میں میرے ساتھ ہے، میں وہی کام کر رہا ہوں جو عوام
کیلئے بہتر ہے،مافیازکیخلاف طویل جدوجہدکی ہے،موقف سے پیچھے نہیں ہٹوں گا، کوئی چاہے کتناہی طاقتورکیوں نہ ہو،جرم کی معافی نہیں ملے گی۔تفصیلات کے مطابق وفاقی کابینہ کے خصوصی اجلاس کی اندرونی کہانی سامنے آگئی، وزیراعظم اورکابینہ ارکان نے شوگرکمیشن کے  سربراہ واجد ضیاکوشاباشی دیتے ہوئے کہاآپ نے  تحقیقات کے دوران  بہترین کام کیا۔وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ پوری تحقیقاتی رپورٹ میں کوئی ابہام نہیں، مافیا کے خلاف جنگ جاری رکھیں گے، مافیازکیخلاف طویل جدوجہدکی ہے،موقف سے پیچھے نہیں ہٹوں گا۔عمران خان کا کہنا تھا کہ حکومت میں آکرپتاچلاملک مافیازکے رحم  و کرم پرچھوڑدیاگیا، جس طرف دیکھو مافیاز سرگرم ہیں، کوئی چاہے کتناہی طاقتورکیوں نہ ہو،جرم کی معافی نہیں ملے گیانھوں نے کہا کہ ملک کوبری طریقے سے لوٹا گیا،مگراب قانون اپناراستہ اختیار کرے گا، خوشی ہے پوری کابینہ کرپشن کے خلاف جنگ میں میرے ساتھ ہے، میں وہی کام کر رہا ہوں جو عوام کیلئے بہتر ہے۔

No comments: